Etykiety

piątek, 14 marca 2014

ZIAJA 25+ KONTRA ZIAJA 30+


Hej :) Dziś zapraszam Was na porównanie dwóch kremów z Ziaji, których na co dzień używam. Obydwa wręcz uwielbiam, dlatego nie będzie tu lepszych i gorszych tylko bardziej to jakie różnice zaobserwowałam w trakcie ich używania. Mam nadzieję, że będą to dla Was przydatne informacje, więc do dzieła :)


Ziaja 25+ krem nawilżający matujący

Dla kogo?
Moim zdaniem zdecydowanie dla osób posiadających cerę mieszaną, ponieważ zachowuje świetną równowagę pomiędzy nawilżaniem i matowieniem. Może się również nieźle sprawdzić przy cerze tłustej, która potrzebuje ukojenia i nawilżenia, natomiast dla cery mocno suchej raczej się nie sprawdzi, bo zbyt mało nawilża.

Kiedy najlepiej się sprawdza?
Dla mnie to idealny krem pod codzienny makijaż. Kiedy maluję się rano, chcę żeby moja buzia była lekko nawilżona, ale też nie świeciła się zbytnio w ciągu dnia i ten krem właśnie taki efekt mi daje. Od razu po nałożeniu go można przejść do podkładu jest więc świetny na poranki, kiedy nam się spieszy :)

Zalety:
* Ekspresowo się wchłania
* Nie pozostawia żadnego filmu na skórze
* Buzia jest po nim delikatnie nawilżona, komfortowa i mięciutka
* Ma lekką, kremową konsystencję
* Pięknie się rozprowadza
* Ma bardzo delikatny, ale przyjemny zapach
* Nie zapycha porów i lekko zmniejsza ich widoczność
* Nie podrażnia
* Nie uczula (przynajmniej mnie:)
* Matuje na tyle żeby cera się nie błyszczała, ale nie zabiera jej zdrowego, naturalnego blasku
* Idealnie współpracuje z wieloma podkładami
(jeszcze nie spotkałam na swojej drodze takiego, z którym się nie zgrał)
* Kosztuje około 12 zł

Wady:
* Jest dość ciężko dostępny 
(nie ma go w najpopularniejszych drogeriach sieciowych, raczej jest w aptekach)
* Nie będzie dobry do bardzo suchej skóry, bo nawilża jedynie delikatnie
* Nie zauważyłam redukcji zaskórników mimo takiej informacji na opakowaniu

 
Ziaja 30+ krem nawilżający z kwasem hialuronowym

Dla kogo?
Zdecydowanie dla posiadaczek skóry normalnej i mieszanej w stronę suchej. Dla cery typowo suchej też pewnie się sprawdzi ale nie zapewni jakiegoś mega nawilżenia (raczej lekkie, dzienne nawilżenie). Dla cery tłustej może być zbyt bogaty na dzień. 

Kiedy najlepiej się sprawdza?
Genialny krem na te dni, gdy wstaję rano i widzę, że moja buzia jest lekko przesuszona i poszarzała. Porcja tego kremu daje jej lekkiego "kopa" w postaci mocniejszego niż zwykle nawilżenia i lekkiego blasku (ale nie mega błysku:) Dobrze sprawdza się również pod makijaż "wyjściowy" ponieważ bardziej przygotowuje skórę, rozświetla ją lekko i lepiej go utrzymuje.

Zalety:
* Bardzo łatwo dostępny (każda drogeria gdzie jest Ziaja)
*Kosztuje niecałe 10 zł
* Dobrze nawilża skórę i lekko ją natłuszcza
* Dodaje blasku i rozświetlenia
* Bardzo dobrze współgra z podkładami
* Zostawia buzię gładką i przyjemną w dotyku
* Nie uczula i nie podrażnia
* Mimo bogatszej konsystencji nie zapycha i nie powoduje powstawania pryszczy
* Dobrze sprawdza się również jako lekki albo pierwszy krem na noc
* Ma kremową konsystencję i dobrze się rozprowadza
* Dosyć szybko się wchłania

Wady:
* Pozostawia na skórze minimalny film 
(ale nie ma on wpływu na jakość późniejszego makijażu i wygląda estetycznie)
* Do skóry tłustej jest raczej zbyt bogaty na dzień
* Zauważyłam, że przy dłuższym i codziennym stosowaniu skóra lekko się do niego przyzwyczaja i efekt nie jest już taki wow - lepiej czasami go zastępować innym

 
Tak więc, podsumowując, obydwa kremy są świetne. Jeśli moja buzia jest ok to stosuję na co dzień pod makijaż ten 25+, a ten 30+ nakładam wtedy gdy coś już jest nie tak i chcę dodać cerze nawilżenia i blasku. Ten 30+ świetnie się również sprawdza na noc więc ma liczne zastosowania. Obydwa kremy z pewnością będę ciągle kupować, ponieważ ciężko znaleźć dobry preparat pod makijaż. Zazwyczaj moje poszukiwania kończyły się tym, że albo krem się 100 lat wchłaniał, albo makijaż się rozmazywał i spływał, albo wyglądał nieświeżo. Teraz wynalazłam te dwa kremy i już nie mam takich przygód, dlatego bardzo Wam je polecam :) Jeśli znacie inne dobre kremy to dajcie znać - takie informacje zawsze są cenne :)
Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)