niedziela, 9 marca 2014

TAG 40 PYTAŃ KOSMETYCZNYCH :)


Hej. Dziś niedziela więc czas na zabawę i relaks, dlatego przygotowałam dla Was moją odpowiedź na bardzo popularny TAG, czyli "40 pytań kosmetycznych". Wiele moich ulubionych blogerek już taki TAG robiło i uwielbiam je oglądać i czytać więc dziś skoncentrowałam się na moich pytaniach i odpowiedziach (w niektórych wersjach tego tagu pytań jest więcej więc ja wybrałam po prostu 40 najciekawszych). Zapraszam do czytania :)

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Jeśli jest to zwykły dzień pracujący to robię to 2 razy (rano i wieczorem). Jeśli akurat mam wolne to myję buzię po przebudzeniu, potem przed nałożeniem makijażu i wieczorem, więc trzy razy.

2. Jaki masz typ cery?
Moja cera jest mieszana, ale niestety coraz częściej zauważam, że jej równowaga przechyla się bardziej w stronę suchej. Zauważam ostatnio, że gdy użyję kosmetyków matujących moja skóra wygląda źle i domaga się więcej nawilżania.

3. Ulubiony (obecnie) produkt do mycia twarzy?
Aktualnie używam żeli do mycia twarzy z Be Beauty (z Biedronki). Na zmianę korzystam z micelarnego (niebieskiego) i łagodzącego (różowego). 

4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Używam czasami, ale nie mam żadnego godnego polecenia. Teraz planuję zakupić tonik złuszczający i mieć z tym spokój raz na zawsze (o ile będzie skuteczny) :)

5. Jaka to marka?
Jak pisałam wyżej nie jestem zadowolona z moich obecnych peelingów więc nie będę ich tu wymieniać. Kiedyś używałam bardzo dobrego ogórkowego z Ziaji, ale dawno go nie widziałam w sklepach i nie wiem czy jest jeszcze dostępny.

6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Jeśli chodzi o kremy to u mnie króluje właśnie Ziaja, która jest tania i genialna :) Używam na przemian Ziaja 25+ (krem matująco  - nawilżający) i Ziaja 30+ (krem nawilżający z kwasem hialuronowym) i oboma jestem zachwycona, bo są świetne pod makijaż i dobrze nawilżają.


7. Czy masz piegi?
Raczej nie. Jeśli jestem długo na słońcu to kilka się pojawia ale jakoś później znikają :)

8. Czy używasz kremu pod oczy?
Nie i ubolewam nad tym strasznie. Mam zamiar w najbliższym czasie coś dla siebie znaleźć.

9. Czy miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Nie, nigdy.

10. Czy używałaś tabletek przeciwtrądzikowych?
Nie, nigdy.

11. Jakiego podkładu używasz? 
Bourjois 123 Perfect w odcieniu 52 Vanilla, lub Bourjois Healthy Mix w odcieniu 53 Light Beige.

12. Co z korektorem?
Używam czasami pod oczy korektor Maybelline Affinitone w kolorze 05. Ale nie robię tego codziennie, bo po prostu mam niewielkie cienie pod oczami.

13. W jakiej tonacji jest twoja skóra?
Zdecydowanie w ciepłej, żółtawej.

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Bardzo podoba mi się u innych osób efekt jaki dają, ale sama sobie raczej bym ich nie założyła, bo po pierwsze mam długie i gęste rzęsy, a po drugie boję się takich rzeczy na oczach :) Możecie się śmiać, ale gdy oglądam film gdzie ktoś przykleja rzęsy, albo używa zalotki to przymykam oczy jakby to bolało. Wariactwo, ale jakoś nie lubię i nie mam potrzeby korzystania z tego :)

15. Czy wiesz, że maskarę trzeba zmieniać co 3 miesiące ?
Ja korzystam z maskary tak długo jak zaleca producent na opakowaniu, chyba, że wcześniej coś się z nią dzieje (wysycha lub się kruszy).

16. Jakiej maskary teraz używasz?
Aktualnie używam Eveline Extension Volume 4D na zmianę z Maybelline Volume Express Turbo Boost.

17. Jakich narzędzi używasz do aplikacji makijażu?
Podkład czy korektor nakładam zawsze palcami. Róż lub bronzer skośnym pędzelkiem Hakuro H24. Cienie jeśli już nakładam to zazwyczaj palcami lub Hakuro H70. I chyba tyle :)


18. Czy używasz bazy pod cienie?
Nie używam i rzadko nakładam cienie na co dzień. Jeśli gdzieś wychodzę to zamiast bazy korzystam z mojego korektora z Maybelline, który świetnie się sprawdza.

19. Czy używasz bazy pod makijaż?
Nie używam, bo nie potrzebuję. Jakiś czas temu chciałam kupić zieloną bazę z Kryolanu, żeby zamaskować naczynka do jakich mam tendencję, ale uznałam, że lepiej skupić się na pielęgnacji, żeby ich nie było niż maskować je bazą.

20. Ulubiony kolor cieni?
Jasne złoto, matowy beż, jasna brzoskwinia - neutralne i delikatne.

21. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
Na co dzień zdecydowanie kredka, bo łatwiej i szybciej mi się ją nakłada i jeśli coś pójdzie nie tak to mogę to szybko poprawić Eyeliner w żelu na wieczorne wyjście bez dwóch zdań :)

22. Czy często dźgnęłaś się w oko kredką?
Kredką-nigdy. Za to szczoteczką od maskary bardzo często i to dopiero jest ból i łzy :)

23. Co sądzisz o pigmentach i sypkich cieniach?
Uważam, że są to produkty, które rewelacyjnie się spisują w rękach osób znających się świetnie na makijażu. Moje umiejętności wykonywania makijażu ograniczają się do mojej buzi i wybieram opcje wymagające mniej wprawy, czyli cienie prasowane i w kremie.

24. Czy używasz kosmetyków mineralnych?
Tak i bardzo je lubię, bo nie zapychają, skóra oddycha a efekt jest świetny. Aktualnie mój ulubiony róż jest mineralny (NYC).

25. Ulubiona szminka.
Teraz Catrice Ultimate Colour w nr 250 Matt About Pink - za piękny kolor i opakowanie :)


26. Ulubiony błyszczyk.
Manhattam Colour Loop w kolorze Red Passion - za zapach i ładne wygładzenie ust.

27. Ulubiony róż.
N.Y.C Smooth Mineral Loose Blush Powder w kolorze Tender Pink. Mineralny, pięknie się rozciera i jest bardzo trwały. Super :)

28. Czy kupujesz kosmetyki na eBay/Allegro?
Tak, szczególnie jeśli nie mogę dostać czegoś stacjonarnie w moim mieście. 

29. Lubisz kosmetyki z drogerii?
No jasne, że uwielbiam :)

30. Czy kupujesz kosmetyki na bazarach lub od ulicznych sprzedawców?
Ot tak na bazarach nie kupuję, bo boję się o jakość i warunki przechowywania kosmetyków. Natomiast kupuję czasami od znajomej, która jest konsultantką różnych firm i prowadzi swój mały biznes - wiem, że ona zawsze dla mnie wynajdzie to czego mi trzeba i będzie pierwszej jakości.

31. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Myślę, że byłaby to dla mnie straszna nuda, ponieważ nie interesuje mnie malowanie kogoś czy sztuka makijażu. Dla mnie najciekawsze są same w sobie kosmetyki, ich jakość, konsystencja, zapach i efekt a makijaż tylko przy okazji i na własny użytek raczej.

32. Czy zdarza ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Pewnie czasem się zdarza, ale w sumie gdy mi się spieszy wolę ograniczyć się tylko do podkładu i tuszu niż zrobić sobie w biegu jakiś kosmos na twarzy :)


33. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Suche skórki, które mnie nękają... Zawsze kiedy idę na jakieś wesele/sylwestra/dużą imprezę itp. nagle na moim nosie i brodzie pojawiają się te wredne skórki..... Jakby mój nos chciał mi zrobić na złość. Na szczęście teraz już mam na nie sposoby, ale kiedyś bywało różnie z pozbywaniem się ich...

34. Lubisz kolorowe makijaże?
Na kimś innym tak, ale na sobie nie bardzo. W bardzo kolorowym makijażu czuję się dziwnie.

35. Która gwiazda ma według ciebie zawsze świetny makijaż?
Moim zdaniem Jennifer Aniston. Ona już nie jest najmłodsza, a ma tak rewelacyjnie wykonany "no-make up make up" że wygląda jak nastolatka, a jej cera jest tak świetlista, że trudno uwierzyć ile ma naprawdę lat.

36. Jeśli miałabyś wyjść z domu tylko z 1 produktem na twarzy, to co to by było?
Z pewnością i bez dwóch zdań podkład.

37. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Na co dzień wyjątkowo rzadko, bo zawsze tak planuję swój dzień, żeby ze wszystkim zdążyć i mieć czas na mały make up. Ale gdy jadę na wakacje (gdziekolwiek) to nie maluję się praktycznie wcale.

38. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Raczej tak. Wyjątkiem jest zima kiedy moja skóra jest poszarzała i przesuszona. No i okres :)

39. Która firma kosmetyczna jest według ciebie najlepsza?
Nie będę oryginalna - uważam, że każda firma ma jakiś świetny produkt i w każdej znajdzie się coś poniżej naszych oczekiwań. Kwestia gustu i nastawienia.

40. Co sądzisz na temat wizażu, make-upu?
Uważam, że to świetna zabawa, dzięki której możemy podkreślać nasze walory i ukrywać mankamenty. Dzięki temu nasza kobiecość rozkwita :)

Mam nadzieję, że mój tag przypadł Wam do gustu i spędziłyście miło czas. Chętnie zapoznam się z Waszymi odpowiedziami na te pytania więc linkujcie :)
Buziaki :)

2 komentarze:

  1. Świetny tag ; ) Ja też podkłady nakładam palcami ! A co do rzęs to uwielbiam przedłużać rzęsy ! Teraz dałam im trochę odpocząć , ale pewnie wkrótce znów pojawią się na moich rzęsach . niestety własne mam krótkie ;(( prawie ich nie widac ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest tyle możliwości, że nie ma co się przejmować np. krótkimi rzęsami. Chwila moment i można samemu zrobić sobie wymarzony efekt i poczuć się pewniej :) Może kiedyś się odważę i z ciekawości sama spróbuję ale przy pomocy kogoś doświadczonego :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)