Etykiety

piątek, 7 marca 2014

RIVAL DE LOOP - KAPSUŁKI PIELĘGNACYJNE ANTI-AGE


Hej :) Dziś parę słów o kosmetyku, który mnie osobiście bardzo zawiódł w ostatnim czasie. Kapsułki anti-age z firmy Rival de Loop kupiłam pod wpływem kilku dobrych recenzji na różnych blogach. Podobno miały być one bardzo mocno nawilżające, natłuszczające i odżywcze dla suchej i zmęczonej skóry. Moja skóra przy końcu zimy jest zdecydowanie i sucha i zmęczona więc skusiłam się na ten specyfik - szczególnie, że kosztuje 6,99 zł. 
 

I co zaobserwowałam ?? NIC :) Ani w trakcie używania kapsułek, ani później nie zauważyłam żadnej różnicy. Tuż po nałożeniu kapsułki na twarz skóra rzeczywiście jest natłuszczona, ponieważ sam preparat jest oleisty. Ale niestety na mojej buzi nic więcej się dobrego (i złego na szczęście też) nie wydarzyło. Miałam wrażenie, że te kapsułki działają tylko wtedy gdy znajdują się na skórze imitując nawilżenie i natłuszczenie właśnie tą lekko oleistą warstwą. Gdy warstwa zniknie lub ją zmyjemy buzia pozostaje taka sama jak i była. Moim zdaniem nie ma więc sensu wydawać nawet tych 7 złotych na coś co nic nie działa. Oto więc moje podsumowanie po zużyciu kapsułek:


ZALETY:
* Niska cena
* Dostępność w każdym Rossmannie
* Ładne, estetyczne opakowanie
* Wygodne nakładanie 
* Zawartość oleju jojoba i witamin A, E i F
* Brak parabenów, silikonów i barwników

WADY:
* Nie nawilża:)
*  Natłuszcza tylko na chwilę
* W związku z słabym działaniem wątpię w właściwości anti-age
* Po prostu nie działa 
(nawet na moją mieszaną skórę, a co dopiero na dojrzałą czy suchą)

Ogólnie rzecz biorąc nie kupię tego produktu ponownie, bo skoro nie działa to nie ma potrzeby go używać. Ciekawa jestem czy miałyście z nim styczność i czy u Was się sprawdził, bo bądź co bądź te kapsułki mają całkiem niezłe opinie więc przecież na kogoś muszą w końcu działać :) U mnie się nie sprawdziły i będę szukać czegoś ciekawszego :)
Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)