Etykiety

sobota, 22 marca 2014

PUR BLANCA ELEGANCE - OBIEKT ZAZDROŚCI WRESZCIE MÓJ :)


Hej :) Właśnie siedzę z Biovaxem na włosach, więc mam sporo czasu na dodanie nowego posta :) Dziś będzie o zapachu, który ostatnio zawrócił mi w głowie i którym nie mogę się nasycić... Jak napisałam w tytule był on moim obiektem zazdrości od czasu, gdy powąchałam go u mojej teściowej. Nie mogę uwierzyć jak to się stało, że ja - miłośniczka zapachów Avon - nie odkryłam go wcześniej, bo jest naprawdę niesamowity i koniecznie musiałam go zdobyć :) Dziś nareszcie jest już mój i mogę go sobie wąchać do upadłego i opisać go Wam :)

Jest to kolejny zapach Pur Blanca, tym razem w wersji granatowej Elegance. Jej główne nuty zapachowe to dzikie jagody, jaśmin i białe piżmo. Buteleczka ma identyczny kształt jak inne wody toaletowe z tej serii, ma natomiast granatową zatyczkę i delikatny, granatowy nadruk na flakoniku. Ma on 50 ml i kosztuje około 30-40 złotych.


Wszystkie zapachy Pur Blanca łączy zdecydowanie to, że są niesamowicie kobiece oraz uniwersalne (nadają się zarówno na ciepły letni dzień jak i wielkie, wieczorowe wyjście). Jednak na tym podobieństwa się moim zdaniem kończą, ponieważ klasyczna Pur Blanca (biała) jest zapachem świeżym i kwiatowym (używam jej niezmiennie od kilku ładnych lat), Pur Blanca Blush (różowa) jest słodka i kwiatowa (i mi akurat podoba się najmniej). Natomiast granatowa Pur Blanca Elegance  to już zapach zdecydowanie bardziej intensywny, zdecydowanie słodszy i cięższy.


Po pierwszym pryśnięciu trzeba sekundkę poczekać, żeby alkohol się ulotnił a zapach rozwinął. Wyraźnie w nim czuć nuty piżmowe, jaśmin i lekko waniliowe akordy. Zapach jest ciepły, otulający i bardzo kobiecy. Kojarzy mi się z kobietą około trzydziestki, która jest już w pełni świadoma swoich atutów i lubi emanować pięknym zapachem, który kojarzy się z czymś ciepłym i miłym a jednocześnie niesamowicie pociąga :) 

Bardzo się ciesze, że go wreszcie mam i z pewnością będę z niego często korzystać (choć pewnie nie tak często jak z wersji białej, która jest trochę lżejsza). Jeśli będziecie miały możliwość to koniecznie powąchajcie, bo jest to moim zdaniem naprawdę niebanalny i po prostu uroczy zapach. Trwałość również przyzwoita jak na tak niską cenę więc nic tylko próbować :) Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu równie mocno jak mnie.
Buziaki :)

2 komentarze:

  1. Ja osobiście nie lubię tych zapachów. Kupiłam raz i musiałam oddać mamie... za ciężkie jak dla mnie :-)
    Ale gratki że teraz już go masz i nie musisz wzdychać do teściowej że ma ładny zapach :-) <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak naprawdę każdy zapach się podoba i chciałabym mieć po prostu wszystkie :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)