Etykiety

wtorek, 25 marca 2014

PIERWSZY KREM POD OCZY :)


Moje drogie, kupiłam swój pierwszy w życiu krem pod oczy!  Dlaczego? Po prostu naoglądałam się i naczytałam, że od 25 życia to już nic tylko siedzieć i płakać, bo zmarszczki depczą nam po piętach :) :) :) Mimo tego, że wydawało mi się to strasznie zabawne, to jednak zaczęłam się baczniej przyglądać mojej cerze. W przypadku pielęgnacji twarzy nie miałam sobie nic do zarzucenia, ale jednak okolice oczu konsekwentnie dotychczas olewałam, co przyczyniło się do wyrzutów sumienia, że jak tak dalej pójdzie to będę stara, brzydka i pomarszczona :) Będąc dziś w Rossmannie, przypomniałam sobie, żeby zerknąć na kremy pod oczy i wybrałam ten właśnie:
Rival de Loop Regeneration


Dlaczego akurat ten? Wpadł mi w ręce, ponieważ nie chciałam na pierwszy krem wydawać dużo pieniędzy, ponieważ tak naprawdę nie wiem czego moja skóra wokół oczu potrzebuje i czego od takiego kremu oczekiwać. Ten krem kosztował mnie 6,99 zł za 15 ml, więc myślę że nawet jak się nie sprawdzi to nie będzie mi takiej kwoty bardzo szkoda. Poza tym, krem ten nie ma z założenia żadnego silnego działania przeciwzmarszczkowego, czego chciałam jeszcze uniknąć i postawić raczej na odżywienie. Jego skład wydaje się bardzo korzystny (min. witamina E, olej z pestek winogron, komórki z dyni, olej sojowy itp).

Liczę więc na to, że jak na pierwszy krem to działanie będzie sprzyjające i opóźni lekko stan starczego pomarszczenia i zapewni spokój ducha, że wreszcie używam kremu :) Jak tylko zauważę jakieś efekty to oczywiście zrobię recenzję tego produktu, a tymczasem liczę na Wasze opinie na temat tego kosmetyku - jeśli go znacie to piszcie śmiało jak się u Was sprawdził :)
Buziaki :)

6 komentarzy:

  1. Ja też od niedawna zaczęłam używać kremu pod oczy. Mam ten z Ziaja i tak na razie jestem średnio zadowolona. Może z czasem mi przypadnie do gustu,
    Tego co ty masz nigdy nie miałam a nawet o niem nie słyszałam , więc za bardzo nie mogę wypowiedzieć się na jego temat. Skład faktycznie wydaję się być fajny :)
    Ważne przy dbaniu o okolice oczy jest nie tylko nakładanie kremów , ale również noszenie okularów przeciwsłonecznych i wykonywanie masażu w okolicy oczu :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie masaże są u mnie zawsze mile widziane - szkoda, że do okolic oczu nie można wynająć jakiegoś masażysty :P Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Ja używam kremu rozśwetlającego pod oczy z Ziaji i jest taki sobie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kilkudniowym używaniu tego śmiało mogę powiedzieć, że jak na razie jestem zadowolona :) A co będzie dalej to się okaże i na pewno o tym wspomnę na blogu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ojjj ja mam 24 lata i coś się ociągam w zakupie kremiku pod oczy :-) chyba muszę się zmotywować :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)