środa, 12 marca 2014

MARCOWE ZDOBYCZE ZAKUPOWE - DUŻY HAUL :)


Hej :) Dziś z wielką radością pokaże Wam, co ciekawego nakupiłam w ostatnim czasie. Jest tego dosyć dużo, ponieważ oczywiście wszystko na raz mi się pokończyło i musiałam co nieco uzupełnić. Jak widać, w tym miesiącu moje zakupy to praktycznie sama pielęgnacja. Jest to spowodowane tym, że z kolorówki mam na razie sporo dobrych i sprawdzonych kosmetyków, a poza tym nic nadzwyczajnego nie rzuciło mi się w oczy. Natomiast jeśli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne to strasznie wielu rzeczy chciałam spróbować, w związku z moją próbą przerzucenia się na bardziej naturalne kosmetyki. Wprost nie mogłam się doczekać, aż wreszcie zużyję mój poprzedni szampon czy żel, żeby wypróbować coś nowego :) I na szczęście udało mi się kupić to co chciałam i mogę Wam o tym parę słów napisać ;)

PIELĘGNACJA WŁOSÓW


L'BIOTICA BIOVAX KERATYNA I JEDWAB
Po tym jak wypróbowałam maski do włosów w saszetkach tej firmy, wiedziałam już, że na zawsze zostaną moim ukochanym produktem do włosów. Nie dość, że są wyprodukowane w Polsce, mają pełno naturalnych składników i są okrojone ze wszystkich możliwych świństw (SLS, parabeny, oleje mineralne) to jeszcze do tego tanie jak barszcz. Ja skorzystałam z promocji w Super-Pharm i kupiłam moją ulubioną maskę z tej serii - Keratyna i Jedwab - za 14,99 zł. Pięknie nabłyszcza włosy, pachnie lekko kokosowo i cudownie nawilża. Super :)

L'BIOTICA BIOVAX ODBUDOWA OSŁABIONYCH WŁOSÓW
Tą maskę kupiłam dla mojej teściowej, której również spodobały się produkty tej marki, mimo iż ma zupełnie inny typ włosów niż ja (ja mam kręcone i dłuższe a Ona krótkie i proste). Nie próbowałam jej jeszcze więc wszystko przede mną (już zaklepałam sobie u teściowej porcję do testów:). Zawiera ona proteiny mleczne, olejek ze słodkich migdałów i miodu oraz ekstrakt z henny. Ma bardzo przyjemny, lekko mleczny zapach i typową dla tych masek gęstą konsystencję.

L'BIOTICA BIOVAX MASKA DO WŁOSÓW BLOND
Na półce dojrzałam również maskę do włosów blond, która bardzo mnie zaciekawiła. Zawiera ona ekstrakt z cytryny i miodu, olejek ze słodkich migdałów i ekstrakt z henny i powinna podkreślić kolor i odżywić włosy blond. Kupiłam saszetkę za 2,99 zł i bardzo jestem ciekawa, czy będzie tak skuteczna jak te dotychczas przeze mnie próbowane :)

ALTERRA  SZAMPON NADAJĄCY POŁYSK MORELA I PSZENICA
Już od dawna chciałam spróbować szamponów z Alterry, bo są bardzo chwalone na wielu blogach za naturalny, ekologiczny skład, niską cenę i świetne działanie. Nie mogłam się zdecydować, który wybrać i chyba z pół godziny debatowałam przed regałem w sklepie i wreszcie wybrałam ten z morelą i pszenicą (kosztował 9,49 zł za 200 ml). Bardzo mi zależy, żeby poprawić stan moich włosów i dodać im blasku, ponieważ są kręcone i przesuszone więc nie prezentują się zbyt ładnie. Mam nadzieję, że ten szampon (który pachnie owocowo i przyjemnie) da sobie z tym radę :)

MARION OLEJKI ORIENTALNE MACADAMIA, YLANG-YLANG
Ten malutki olejek o pojemności 30 ml kupiłam przy okazji zakupów w Netto za 5,49 zł. Wzięłam go, ponieważ spodobał mi się jego kwiatowo-słodki zapach i byłam ciekawa samej marki, ponieważ nigdy nic nie miałam z firmy Marion. Muszę powiedzieć, że po przeczytaniu składu ten produkt to prawie sam silikon, a olejków ma tyle co kot napłakał, ale bardzo ładnie pachnie i zauważyłam już, że ten zapach dość długo utrzymuje się na włosach. Może więc raz na jakiś czas się przyda :)

PIELĘGNACJA CIAŁA


BABYDREAM ŻEL DO MYCIA NIEMOWLĄT
To już moja druga butelka tego żelu, który używam jako bardziej naturalny substytut zwykłych żeli pod prysznic. Jest bardzo delikatny, ładnie myje, ma subtelny zapach i wygodne i duże opakowanie z pompką oraz bardzo przyjazny skład. Za 500 ml tego żelu zapłaciłam 9,99 zł i wystarcza mi ono na około 3 tygodnie (co jak na mnie jest prawie rekordem wydajności :). Jestem z niego bardzo zadowolona.

APART JEDWAB I NONI
Mimo tego, że na co dzień używam ostatnio żelu z Babydream to czasami mam ochotę na typowo kobiecy i pachnący preparat. Dlatego też kupiłam mój ukochany i najulubieńszy żel pod prysznic z firmy Apart, który tak pięknie pachnie, że nie da się tego opisać :) Jest to pudrowy, kwiatowy zapach, który długo utrzymuje się na skórze i który bardzo mi się podoba. Opakowanie 400 ml żelu kosztuje około 6,49 zł i koniecznie musicie go powąchać :)

INTIMEA ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ ŁAGODZĄCY
Jest to trzeci w kolejności (po żelach do twarzy i płynie micelarnym) hit z Biedronki. Żel w wersji niebieskiej (i tylko takiej używałam) pachnie konwaliami, zawiera kwas mlekowy i ekstrakt z białej herbaty i bardzo dobrze dba o okolice intymne. Jest gęsty, wydajny i mnie nie uczula (a mam do tego ogromną tendencję). Za butelkę o pojemności 300 ml płacimy 2,99 zł więc nic tylko brać i próbować, bo warto.

PRODUKTY DO PAZNOKCI


ISANA ZMYWACZ DO PAZNOKCI
Mój ulubiony zmywacz i wprost nie mogłam się doczekać aż go wreszcie kupię, bo ostatnio kupiłam produkt innej firmy i był totalnie beznadziejny (zaczęły mi się potwornie rozdwajać paznokcie). Zmywacz z Isany używam już od dawna i nigdy mnie nie zawiódł. Bardzo dobrze zmywa, nie przesusza nadmiernie ani paznokci ani skórek wokół i jest wydajny. Kosztuje 3,99 zł za 125 ml.

LAKIERY DELIA CORAL PROSILK
Kupiłam te lakiery dlatego, że były w promocji w Super-Pharm po 3,99 zł. Nie wiem czego się po nich spodziewać, bo nigdy nie miałam lakierów z tej firmy ani nic o nich nie słyszałam. Wybrałam sobie dwa bardzo jasne kolory, których mi brakowało: nr 08 (biały, dość kryjący) i nr 88 (jasnobeżowy z drobinkami, prawie transparentny). Zobaczymy jak się sprawdzą :)

MANHATTAN PRO CARE NAIL REPAIR
Jest to bezbarwna odżywka do paznokci. Kupiłam ją jako bazę pod kolorowe lakiery, ponieważ jak pisałam wyżej ostatnio rozdwajają mi się paznokcie i muszę je lepiej chronić. Jak na razie sprawdza się też dobrze jako top coat. Kosztuje około 14,99 zł za 11 ml.


To już wszystkie moje zakupy. Mam nadzieję, że post Wam się podobał i jestem ciekawa czy używałyście tych kosmetyków. Jeśli macie jakieś doświadczenia z nimi to piszcie śmiało - lepiej wiedzieć czego się spodziewać :) 
Pozdrawiam !!! :)

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Biowaxa mlecznego :) Ja mam jeszcze do zużycia tą wersję do włosów ciemnych i Kallosa wtedy napewno skuszę się nba mlecznego i pewnie tą wersję do włosów suchych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak oni to robią, ale wszystkie te Biovaxy są super :)

      Usuń
  2. Wowww no zaszalalas ;) ja tez lubie pielegnacje dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu spore te zakupy :-D yhmmm i maseczki BIOVAX :-D
    Fajnie będziesz miałam znów co używać :-) mnie już tak korci żeby coś kupić , ale nie wolno mi hahah :-) Pozdrawiam !! !;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrwaj w niekupowaniu - akurat za ten czas sprawdzę na sobie jak królik doświadczalny co jest ok a co nie i będziesz wiedziała co i jak :)

      Usuń
  4. Biovax - faworyt do włosów :) a zmywacz ISANA ładnie pachnie i skutecznie zmywa, również jeden z faworytów na półce zmywaczy ;). Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)