wtorek, 18 marca 2014

BIOCHEMIA URODY - PIERWSZE ZAKUPY I PIERWSZE WRAŻENIA :)


Hej dziewczyny :) Dziś chciałabym podzielić się z Wami moim pierwszym wrażeniem z zakupów w sklepie internetowym Biochemia Urody. Jest to bardzo popularna strona, na której można kupić wiele "półproduktów" do samodzielnego przygotowania kosmetyków. Nie stresujcie się - znajomość zaawansowanej chemii nie będzie potrzebna ;) Robiąc zakupy, kupujecie gotowy zestaw, który zgodnie z instrukcją mieszacie i gotowe. Wszystkie niezbędne pojemniczki, mieszadełka itp. dostajecie w zestawie. Pewnie zastanawiacie się, po co utrudniać sobie życie i kupować coś takiego, skoro w sklepach aż wysypują się z półek gotowe kosmetyki? Otóż na stronie Biochemii Urody kosmetyki są w dużym stopniu naturalne, produkty (olejki, hydrolaty itp.) pochodzą często z ekologicznych upraw a w dodatku tego typu produkty mają proste składy i zawierają tylko tyle "chemii" ile trzeba :) 

Wiele rewelacyjnych opinii słyszałam na temat tego typu produktów i zdecydowałam, że sama spróbuję -  w końcu po co płacić ciężkie pieniądze za jakieś serum czy krem, które zawierają śladowe ilości witamin i naturalnych ekstraktów, skoro mogę sobie sama takie coś w banalny sposób wykonać z ekologicznych surowców i to taniej ?? Długo zastanawiałam się co wybrać, bo wiele produktów było bardzo kuszących, ale nie chciałam za bardzo szaleć, żeby się nie okazało, że wydałam pieniądze a tu przyjdą jakieś buble :) Wybrałam więc to, co i tak w najbliższym czasie miałam zamiar kupić w sklepie w związku ze zmianami w mojej pielęgnacji. Wybrałam więc:


TONIK Z KWASEM PHA 6%
Jest to tonik złuszczający, którego zadaniem jest usuwanie zrogowaciałe komórki ale bez widocznego łuszczenia się skóry. Jest delikatniejszy niż produkty z kwasami AHA i nie uwrażliwia skóry na promienie słoneczne. Fajna alternatywa dla osób, które tak jak ja nie tolerują kwasu salicylowego a chciałyby oczyszczać dogłębnie pory i pozbywać się zbędnego naskórka bez mechanicznego szorowania peelingiem (ulga dla naczynek!). Opinia na temat tego produktu będzie dopiero wtedy gdy go troszkę poużywam, ale teraz muszę Was jedynie uprzedzić o czymś, co mnie zaskoczyło - przy pierwszym użyciu twarz jest widocznie zaczerwieniona i wygląda jakby była podrażniona, ale nie szczypie i to niedługo mija :) Radzę tylko nałożyć tonik przed snem. Sam tonik kosztował mnie 18,50 zł i do tego dokupiłam konserwant za 7,90 zł dzięki temu tonik nie musi stać w lodówce. 


SERUM ANTYOKSYDACYJNE FLAVO + C15EF
Jest to nic innego jak serum z witaminą C. Od dawna chciałam mieć takie coś ze względu na to, że mam tendencję do naczynek i zaczerwienień a witamina C pięknie sobie z tym problemem radzi. Do tego sama wit. C jest tu aż 15%, a oprócz niej w składzie jest też witamina E, bioflavonoidy oraz kwas felurowy. Serum działa jako lekki, naturalny filtr przeciwsłoneczny i ma działanie antyoksydacyjne oraz intensywnie nawilża skórę. Jest porównywane na wieku blogach do innego bardzo znanego serum z witaminą C, które kosztuje ciężkie pieniądze, ale nie wiem jak się to w istocie ma do siebie :) Mam nadzieję, że u mnie się sprawdzi i oczywiście dam znać o postępach w pielęgnacji tym preparatem :) Samo serum kosztowało mnie 25,50 zł i tutaj również dokupiłam konserwant poprawiający właściwości użytkowe serum za 8,20 zł.

Z samych zakupów na stronie jestem zadowolona, ponieważ wysyłka jest tania i jej koszt jednakowy bez względu na wielkość zamówienia. Czas oczekiwania na paczkę u mnie wynosił 3 dni od wpłaty pieniędzy więc szybciutko. Otrzymujemy tutaj również mailowe potwierdzenia o nadaniu paczki itd. Mam ogromną nadzieję, że te produkty będą mi dobrze służyć. Jeśli miałyście któreś z tych kosmetyków bądź inne z Biochemii to dajcie znać jak się u Was sprawdziły, bo bardzo jestem ciekawa czy krążące w Internecie opinie są słuszne :) 
Pozdrawiam !

3 komentarze:

  1. czekam na recenzję :-D toniku z kwasem :-)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie korzystałam z tej stronki, ale odwiedzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo ciekawych rzeczy do poczytania :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)