wtorek, 4 lutego 2014

ZIAJA ULGA KREM ŁĄGODZĄCY NA DZIEŃ

Hej. Zima w tym roku nie jest na szczęście pioruńsko zimna i straszna, ale co tu kryć  - i tak mam jej serdecznie dosyć :) Moja buzia (i włosy, dłonie, stopy) nienawidzą jej równie mocno. Skóra, pod wpływem mrozu, zimnego wiatru i ogrzewania przesusza się, staje się szorstka, podrażniona i piekąca. Bardzo trudno odpowiednio ją pielęgnować skoro aura tak często się zmienia i w związku z tym trzeba szukać czegoś co podoła temu zadaniu :) W moim przypadku twarz, która z natury ma skłonność do przesuszania się, w zimie czuje się fatalnie. Mój ulubiony krem na dzień Ziaja 30+ z kwasem hialuronowym pięknie nawilża skórę i świetnie współgra z makijażem, ale w przypadku ewidentnych podrażnień jest troszkę za słaba. Dlatego też w styczniu, podczas wizyty w aptece skusiłam się na krem ZIAJA ULGA (przyczyną nr 2 był brak mojego kremu w tej aptece:). 

Z założenia ma to być krem ochronny, łagodzący podrażnienia, kojący. Nie zawiera zbędnych składników, ma filtr SPF 20,, może być stosowany również przez dzieci po 1 roku życia. Opakowanie zawiera 50ml a koszt kremu to około 10 złotych.

Co Wam mogę powiedzieć o tym kremie?? Po pierwszych kilku dniach stosowania go poszłam do sklepu żeby kupić mój krem z kwasem hialuronowym. Nie dlatego, że Ulga jest złym preparatem, bo rzeczywiście bardzo ładnie nawilża skórę , ma wysoki filtr i daje lekkie uczycie ukojenia, ale... :)
Moim zdaniem ten krem nie za bardzo nadaje się do stosowania na dzień, bo buzia się po nim błyszczy i zostaje na niej lekki film. Przez to nasz makijaż wymaga więcej czasu i starań. W dodatku uczucie "ulgi" jest krótkotrwałe i nie zauważyłam jakiejś widocznej poprawy skóry, czyli krem nie podołał zadaniu :) Nie mniej jednak na noc ten krem sprawdza się dobrze i dla osób, które potrzebują po prostu nawilżenia i natłuszczenia będzie dość dobry. Natomiast jeśli ktoś potrzebuje kremu, który świetnie zgra się z makijażem to zdecydowanie bardziej polecam Ziaja 25+ lub Ziaja 30+, bo są świetne.
Na koniec małe podsumowanko zalet i wad kremu :)

ZALETY:
* Dobrze nawilża i natłuszcza skórę
* Zawiera filtr SPF 20
* Kosztuje około 10 zł za 50 ml
* Jest dość wydajny
* Bardzo łatwo dostępny
* Łagodzi podrażnienia i sam w sobie również nie podrażnia
* Nie pachnie
* Nie zapycha porów
* Ma proste, ale ładne opakowanie i kartonik z wszystkimi ważnymi informacjami

WADY:
* Zostawia na skórze tłusty film i buzia się po nim błyszczy
* Zbyt tłusty na dzień pod makijaż
* Uczucie ukojenia tylko chwilowe
* Nie poprawia znacząco kondycji skóry

Mam nadzieję, że dzięki temu opisowi poznacie bliżej jeszcze jeden krem i Wasza droga do "tego idealnego" znacząco się skróci :)

Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)