czwartek, 6 lutego 2014

ULUBIONE KOLORY LAKIERÓW DO PRACY - TOP 5 :)

Hej :) Ze względu na to, że dziś u mnie znów nadszedł czas na malowanie paznokci pomyślałam sobie, że zrobię dla Was post o moich ulubionych kolorach lakierów do pracy. Wiele firm i instytucji oprócz zachowania dress code'u wymaga od swoich pracownic, aby ich manicure był nienaganny, a kolor lakieru stonowany i elegancki. Ale są również zawody i profesje, w których zarówno nasz wygląd jak i kolory w makijażu nie mają kompletnie żadnego znaczenia. Ja w mojej codziennej pracy nie muszę przestrzegać jakiś drastycznych standardów ubioru, makijażu i manicure, ale muszę oczywiście wyglądać estetycznie i zachować jako taki umiar :) Dlatego też kolory jakie wybieram do pracy zarówno w makijażu jak i manicure zazwyczaj bazują na eleganckich i stonowanych pastelach i odcieniach nude, dzięki którym wszystko wygląda jak trzeba, a przy tym nie jest nachalne :) Oto więc 5 moich ulubionych odcieni, które bardzo często królują na moich paznokciach.


1. DELIKATNY PASTELOWY RÓŻ
Subtelny kolor, który można stopniować - jedna warstwa daje prawie bezbarwny efekt, dwie to już lekkie krycie jasnym różem, a trzy to pełny mlecznoróżowy kolor. Daje ładny efekt zadbanych, lekko podkreślonych paznokci. Ja akurat w tym kolorze mam lakier Rimmel 60 seconds w odcieniu 200 Princess Pink (około 10 złotych za 8ml).


2. ZGASZONY RÓŻ
Kolor prezentuje się bardzo ładnie. Mimo, że jest już troszkę ciemniejszy to jego tonacja zdecydowanie wpada w odcienie nude i nie jest on rzucający się mocno w oczy. Ja mam lakier Miss Sporty Clubbing Colours w kolorze 046. Do jakości tego lakieru mam kilka zastrzeżeń, nie mniej jednak kolor jest piękny i mimo wszystko lubię go używać (około 6 złotych za 7ml) :)


3. CAPPUCCINO
Kolor cappuccino lub jak kto woli kawki z mleczkiem lub orzecha lubię od zawsze. To także lakier o zgaszonej tonacji nude, który na paznokciach prezentuje się subtelnie i elegancko. Dwie warstwy mojego lakieru - Lovely Classic nr 346 - dają mi krycie "w sam raz", chociaż lakier ten troszkę długo schnie. Koszt to około 6 złotych za 8ml.


4. JASNY, CHŁODNY BEŻ
Ten kolor jest po prostu przepiękny.... Jest to Mariza Be Chic w odcieniu Topaz. To jasny, delikatny beż, który jakby lekko wpada w szarość i jednocześnie lekko połyskuje (ale nie zawiera żadnych drobinek ani nic podobnego). Daje cudowny efekt na paznokciach i mi osobiście najlepiej się podoba jedna warstwa tego lakieru (wtedy kolor jest widoczny ale delikatny). Jakość jest bardzo dobra więc tym bardziej mi się podoba. Super :) Kosztuje około 13 złotych za 10ml.


5. PO PROSTU SZARY :)
Szarości, nieważne czy jasne czy ciemne, często uchodziły za kolory nieciekawe i niewyraźne. Są natomiast od kilku sezonów niezmiennie modne i dzięki temu, że są takie "beznamiętne" i nie rzucające się w oczy śmiało nadają się również do pracy :) Taki kolor zresztą będzie pasował zarówno do jeansów jak i do wieczorowej sukienki czy służbowej garsonki. Jeśli więc w Waszej firmie pozwalają na troszkę więcej niż klasyczny French Manicure to szary jest niezłą alternatywą. A w przypadku szarości mamy tyle odcieni do dyspozycji (jedne wpadają w beż, inne w niebieskie tony, jeszcze inne w grafit itp itd), że każdy znajdzie coś dla siebie :) Ja akurat posiadam Rimmel 60 seconds w odcieniu 803 Man Overboard (około 10 zł za 8ml), który jest super :)

A jakie kolory Wy najbardziej lubicie do pracy?? Możecie troszkę poszaleć z kolorami czy też raczej uważać na zbyt odważne odcienie?? A może znacie jakieś piękne kolory lakierów, które są dla Was niezastąpione w codziennym manicure?? Z chęcią poczytam o waszych typach :)

Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)