Etykiety

poniedziałek, 24 lutego 2014

GOLDEN ROSE RICH COLOR


Hej :) Dziś napiszę Wam parę słów na temat lakieru, który w ciągu ostatnich dni zawładnął moim sercem :) Oczywiście jak widać na zdjęciu jest to Golden Rose Rich Color. Kupiłam go przez Internet całkiem niedawno, ze względu na niesamowicie dobre recenzje na innych blogach. Kosztował mnie on jedyne 6,90 zł za opakowanie zawierające 10,5 ml. Wybrałam kolor nr 13, który jest pięknym, koralowym odcieniem różu. Muszę przyznać, że nie mogłam się już doczekać kiedy wreszcie przyjdzie moja paczka, ponieważ po tak obiecujących opiniach liczyłam na prawdziwy hit. I nie zawiodłam się :) Oto więc zalety i wady tego lakieru, jakie zaobserwowałam podczas użytkowania.

ZALETY:
* Cena (6,90 zł)
* Pojemność (10,5 ml)
* Wygodna aplikacja dzięki szerokiemu i płaskiemu pędzelkowi
* Już jedna warstwa daje dobre krycie 
* Możliwość stopniowania koloru 
(jedna warstwa daje u mnie koralowy róż, a przy drugiej kolor jest już prawie czerwony)
* Bardzo ładna i elegancka buteleczka
* Lakier szybko schnie na paznokciach
* Występuje w bardzo wielu kolorach
* Kolory są intensywne, żywe, a odcienie po prostu przepiękne

WADY:
* Trwałość 2-3 dni
* Średnia dostępność 
(sklepy Golden Rose lub Internet)
* Bardzo intensywny "lakierowy" zapach
* Trudność z wyborem koloru przez Internet


Ta ostatnia wada jest akurat dla mnie najistotniejsza.... W mojej okolicy nie ma sklepów ani stoisk Golden Rose, więc jestem zmuszona do zakupów przez Internet. I wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że zarówno na stronie Golden Rose jak i w wielu drogeriach internetowych żeby wybrać kolor mamy do dyspozycji jakieś dziwne próbniki zamiast po prostu buteleczek z lakierami. Kolory na tych próbnikach bardzo, ale to bardzo odbiegają od tego jak lakier wygląda na żywo (przynajmniej te, które miałam okazję zobaczyć). Widać to ewidentnie gdy sprawdzimy jakiś kolor na próbniku i porównamy go z kolorem jaki zobaczymy po wpisaniu numeru danego lakieru w wyszukiwarkę. Zdjęcia, które wyszukamy pokazują zazwyczaj coś zupełnie innego i tym radzę się kierować :) Nie zmienia to jednak faktu, że lakiery są naprawdę rewelacyjne jak za tak niską cenę i właśnie przymierzam się do zakupy kilku kolejnych. Trwałość jest niewielka, ale przy tak wygodnej aplikacji jestem w stanie robić manicure częściej.

A Wy macie swoje ulubione kolory z tej serii?? Ja rozglądam się za jakimiś pięknymi pastelami na wiosnę, więc jeśli macie swoje typy to piszcie śmiało :)

Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)