Etykiety

wtorek, 25 lutego 2014

GLAM ROCK - MIŁA ODMIANA DLA GRZECZNYCH DZIEWCZYNEK :)

Hej :) Wiosna w tym roku idzie do nas w siedmiomilowych butach i niedługo wniesie do naszych szaf intensywne kolory, pastele, delikatne tkaniny i lekkie kroje. Natomiast zanim zagości u nas na dobre, napiszę Wam parę słów o "stylu", w którym zakochałam się tej zimy. Mam na myśli Glam Rock, czyli połączenie kobiecości z nutą drapieżnego look'u. Nigdy wcześniej ani nie kupowałam rzeczy tego typu, ani jakoś specjalnie nie przywiązywałam do niego uwagi, ponieważ z natury wolę proste fasony i minimalizm w "ozdobnikach". Co mnie więc zauroczyło i przekonało do tego stylu?

* To, że fasony tego typu rzeczy są proste i jednocześnie kobiece.
* Że tak naprawdę każda z nas ma w swojej szafie coś co świetnie wpisuje się w taką stylizację. Wystarczy im się przyjrzeć i odpowiednio dopasować.
* Że przecież nie trzeba nosić rzeczy mocno osadzonych w danym stylu od stóp go głów :)
* To, że często wystarczy drobny detal, by cała stylizacja nabrała glam rockowego wymiaru i nie kosztuje nas to dużo wysiłku.
* Jest to niezwykle efektowny look - niby prosty a z charakterem :)
* Idealny wprost dla kobiet, które na co dzień ubierają się jak szare myszki (tak jak i ja) - bez trudu przekształcimy zwykłe ciuchy w lekko drapieżny strój, dzięki czemu od razu poczujemy się młodziej i pewniej :)
* Dla mnie to niezastąpiony look na wieczorny wypad z przyjaciółkami czy facetem.

Ja osobiście nigdy nie staram się dopasowywać do jakiegoś stylu - wręcz przeciwnie !!! To styl musi być dopasowany do mnie :) Dlatego też pokaże Wam parę rzeczy, które pomogły mi zmienić zwykłe, codzienne rzeczy w mini glam rock :)

1. ĆWIEKI


Obojętne jest to gdzie będą i ile ich będzie. Ja najbardziej lubię te na butach i innych dodatkach. Do takich balerinek jak na zdjęciu wystarczą zwykłe czarne rurki, biały top i na przykład kilka efektownych bransoletek i fajny look gotowy (a która z nas nie ma tego typu rzeczy w szafie :) Jeśli jednak nie macie ćwieków równie dobrze możecie poszukać w szufladach złotych lub srebrnych guzików w różnych rozmiarach i rodzajach i je naszyć sobie na przykład na top lub kieszeń spodni - super efekt :)

2. ZIPY
Czyli wszelkiego typu zamki, suwaki - jak zwał tak zwał :) Oczywiście ważne jest to, żeby były one na wierzchu i jak najlepiej widoczne. Moim zdaniem najciekawiej wyglądają na ołówkowych spódnicach, gdzie idą przez całą jej długość, albo z tyłu bluzki czy topu - dzięki temu zachowany jest kobiecy styl :) Zipy mogą mieć różną długość i kolor. Mi jednak najlepiej podobają się niewielkie i złote (tak jak na zdjęciu poniżej) - nadają charakteru, ale nie odwracają uwagi od ważniejszych rzeczy :)


3. KOLORY 
Ten styl mi osobiście kojarzy się z neutralnymi barwami, ponieważ intensywne kolory wzbogacone dodatkowo w zamki i ćwieki wyglądałyby zbyt bajecznie :) Królem jest tu oczywiście najczarniejsza czerń, ale w zestawieniu z bielą, kremem czy złotem daje mimo wszystko subtelny i kobiecy zestaw. Jeśli macie ochotę na żywszy kolor to pięknie to komponuje się również z bordo :)

4. KOBIECE NUTY PRZY ROCKOWYCH DODATKACH
Jeśli zainwestowałyście w jakieś super rockowe buty czy dodatki z wyraźnym, stylowym zacięciem dobierzcie do tego proste spodnie/spódnicę i delikatny top - dzięki temu nie dość, że Wasza kobiecość będzie podkreślona to jeszcze wyeksponujecie efektowny dodatek :) Ja bardzo lubię do czarnych rurek i ćwiekowych butów dobierać zwiewne bluzeczki (jak ta poniżej na zdjęciu - lekko luźna z koronki i tiulu). A biżuteria? Ta złotawa wpasuje się tu idealnie :)



5. MAKE UP I PERFUMY
Żeby nasz look był spójny możemy użyć mocniejszych, bardziej "drapieżnych" perfum :) Od razu poczujemy się kobieco ! Przy takiej stylizacji również w makijażu możemy się zdecydować na smoky eye lub czerwoną szminkę i seksowny wygląd mamy jak w banku :)


Ciekawa jestem czy Wy lubicie taki styl ?? Ja bardzo często ostatnio widzę na ulicy kobiety ubrane właśnie w ten sposób i po prostu nie mogę się napatrzeć :) Kobiecość, a zarazem charakter i styl - to jest to. Ale najważniejsze żeby dobrze się czuć w tym co mamy na sobie i podkreślać wszystkie nasze atuty :)

Buziaki!

1 komentarz:

  1. Musi być kobieco , trochę seksownie i oczywiście stylowo !!! To jest moje podejście do ubioru dla mnie :-D Lubię czuć się pewnie z tym co zakładam ;-D
    Fajny post pozdrawiam !! :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)