piątek, 31 stycznia 2014

ULUBIEŃCY STYCZNIA 2014 - PIELĘGNACJA

Styczeń dobiega już końca więc przyszedł czas na kosmetyczne podsumowanie ostatnich tygodni. Wiele kosmetyków przewinęło się przez moje ręce w tym miesiącu, bo tak jak już pisałam wcześniej, na gwiazdkę i na urodziny dostałam ich wiele. W tym poście przedstawię jednak te, które lubiłam w styczniu najbardziej i do których z pewnością będę wracać. Nie będę się też rozpisywać szczegółowo na temat tych wszystkich produktów, ponieważ część z nich była już na moim blogu, a o reszcie chciałabym zrobić dla Was osobne, konkretne i pełnowymiarowe posty. Możecie więc się ich w najbliższym czasie spodziewać, bo są tego warte :)


SZAMPON DO WŁOSÓW GLISS KUR ULTIMATE VOLUME
W dalszym ciągu jest to mój ulubiony szampon i akurat o nim post już był na moim blogu :) Jest super - świetnie myje, ładnie pachnie, pozostawia włosy leciutkie i puszyste.

ŁAGODZĄCY ŻEL-KREM DO MYCIA TWARZY BE BEAUTY
Post na temat żeli z Biedronki dodałam wczoraj, więc właśnie tam można poczytać o moim zachwycie nad tym produktem :) Nie jest wart swojej ceny - jest wart o wiele wiele więcej :) Ładnie oczyszcza, pięknie pachnie, jest wydajny i kosztuje tylko 4,99 zł. Super :)


ŻEL POD PRYSZNIC LUKSJA CARE PRO
Zaczęłam używać tych żeli od próbki z Flesza. Następnie kupiłam sobie w promocji dwa pozostałe żele z tej serii i właśnie je testuję, ale już mogę śmiało powiedzieć, że są naprawdę dobre. Zapach i właściwości każdego z nich są inne dlatego w najbliższym czasie napiszę Wam parę słów, który mi najbardziej przypadł do gustu.

PŁYN MICELARNY BE BEAUTY
Kolejny ulubieniec z Biedronki. Odkąd zaczęłam do używać wszystkie inne preparaty do demakijażu poszły w odstawkę, bo ten tak pięknie usuwa makijaż, że niczego więcej mi nie potrzeba. Kosztuje mniej niż pięć złotych i tak jak żel do buzi jest wart o wiele więcej. Z pewnością zrobię o nim niedługo post, bo to jeden z lepszych tańszych kosmetyków jakie kiedykolwiek miałam:)


AVON PUR BLANCA
Odkąd dostałam ten zapach pod choinkę i przypomniałam sobie o nim - nie mogę się z nim rozstać :) Jest piękny, delikatny, świeży, kwiatowy.... Uwielbiam go i w styczniu używałam go prawie codziennie. Bardzo mi się podoba jego prosty flakon, trwałość, cena i w ogóle wszystko mi się w nim podoba, dlatego bardzo dziękuję mojej kochanej rodzince, że wymyślili dla mnie tak trafiony i cudowny upominek :) Polecam Wam sprawdzenie sobie tego zapachu przy okazji :)

ZIAJA 30+ KREM NAWILŻAJĄCY Z KWASEM HIALURONOWYM
Kolejny mój kosmetyk idealny. Genialnie nawilża, daje twarzy uczucie komfortu, świetnie się rozprowadza. A co najważniejsze jest dla mnie niezastąpiony pod makijaż. Bardzo dobrze współpracuje z podkładami i szybko się wchłania. Kosztuje około 10 złotych i po prostu go uwielbiam :)


Pielęgnacja podsumowana, więc trzeba brać się za przegląd kosmetyków do makijażu, na który bardzo serdecznie Was zapraszam :)
Buziaki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)