czwartek, 23 stycznia 2014

UBRANIOWY NIEZBĘDNIK - TOP 5 :)

Pomyślałam sobie, że na początek mojego LookBook'a chciałabym dodać parę słów o najważniejszych rzeczach bazowych, które na co dzień są podstawą mojej garderoby i bez których nie wyobrażam sonie życia :) Ale żeby było trudniej i ciekawiej zdecydowałam, że ograniczę się tylko do pięciu typów. Bardzo ciężko mi to szło, ponieważ każda sukienka, każde szpilki czy bluzeczka są w pewien sposób wyjątkowe. Dlatego też odrzuciłam je w przedbiegach i wybrałam te rzeczy, które są podstawą zwykłego, codziennego stroju i w których chodzę najczęściej. Oto więc moja lista TOP 5 ulubieńców ciuchowych :)


1. GŁADKIE TOPY NA RAMIĄCZKACH
Niezastąpione pod sweterek, świetna baza do wszelkiego rodzaju kardiganów i super latem jako zwykła bluzka. Mam ich bardzo dużo i wielu kolorach a i tak ciągle ich mało :)

2. KARDIGANY I ROZPINANE SWETERKI
Najłatwiejszy dzienny strój?? Rurki + top + kardigan:) Najbardziej lubię lekko przedłużane kardigany, bez guzików i z cienkiej, miękkiej dzianiny. Mogę go rano szybko na siebie narzucić i jestem gotowa do wyjścia:)


3. KLASYCZNE SPODNIE RURKI
Najlepsze jak dla mnie są te z bawełny - ładnie i miękko układają się na nogach a przy tym są bardzo wygodne i nigdzie nic nie gniecie (no chyba, że zostały kupione kilka kilogramów temu :))


4. BALERINY
Uwielbiam.... Mimo tego, że nogi nie wyglądają w nich jakby miały dwa metry to są tak wygodne, że piękno nóg schodzi u mnie na dalszy plan. W dodatku są niezastąpione dla kogoś, kto jeździ czasem samochodem (podziwiam panie, które opanowały jazdę w szpilkach, bo ja tego nie potrafię:)


5. CHUSTY I APASZKI
To akurat jest moja najukochańsza część garderoby - można ich spotkać tyle wzorów, kolorów, faktur, że jest w czym wybierać. A przy tym taki niewielki kawałek materiału potrafi świetnie ożywić strój. 


To są więc te typy rzeczy, w których można mnie spotkać najczęściej i w których czuję się najlepiej i najwygodniej na co dzień. A wy macie jakieś swoje ubraniowe top 5 ?? Chętnie poczytam o waszych ulubieńcach.

Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)