środa, 22 stycznia 2014

PUDER BRĄZUJĄCY W7 AFRICA


Kosmetyki firmy W7 są bardzo popularne w blogowym świecie i ja o tej firmie dowiedziałam się jakiś czas temu właśnie z kilku blogów i filmów na YouTube. Nie wiem czy te kosmetyki są gdzieś dostępne stacjonarnie, ponieważ w znanych mi drogeriach ich nie widziałam, ale są szeroko dostępne na Allegro i w różnych drogeriach internetowych. Mnie oczywiście bardzo zaciekawiły głównie dlatego, że nigdy wcześniej o nich nie słyszałam i nie mogłam ich zobaczyć na własne oczy. Wiecie jak to jest - im ciężej coś jest dostępne i im mniejszą mamy możliwość pomacania i obejrzenia czegoś na żywo tym bardziej nam się podoba i mocniej tego chcemy :) Na szczęście te produkty są naprawdę tanie więc śmiało mogłam co nieco zamówić (u Mikołaja:) ) i sobie przetestować :) Dzisiaj napiszę parę słów o pudrze brązującym Africa.


Opakowanie pudru jest kartonowe, ale w sumie trwałe i wygodne w użytkowaniu, ponieważ wieczko można całkowicie zdjąć, a wysokie brzegi wokół pudru sprawiają, że nic nam się nie sypie (bardzo zbliżony styl do opakowań firmy Benefit w produktach Hoola czy Honolulu). Samego pudru mamy tu 8g, jest on ważny 12 miesięcy od otwarcia i kosztuje około 15 złotych. Do opakowania dołączony jest też mały pędzelek.


Sam puder jest mozaiką składającą się z plam mocnego różu, ciepłego i chłodnego brązu i dużej ilości złotawych malutkich drobinek. Po zmieszaniu ich razem i nałożeniu na twarz drobinki są dalej widoczne i mieniące się w słońcu, więc jeśli nie lubicie produktów iskrzących się drobinkami to Africa raczej się Wam nie spodoba :) Ogólnie rzecz biorąc ten produkt łączy w sobie trzy kosmetyki - róż, bronzer i rozświetlacz, ale moim zdaniem jako typowy puder brązujący się nie nadaje, ponieważ absolutnie nie da się nim ani dodać opalenizny (jest do tego za jasny i zbyt różowy) ani wykonturować twarzy (drobinki...:). Ale za to świetnie się sprawdza jako delikatny brązowo-różowy róż :) Jeśli lekko muśniemy nim policzki to dodaje ładnego blasku, rozświetla i ożywia cerę więc ogólnie daje bardzo ładny efekt. Jedynie pędzelek dołączony do opakowania mi niespecjalnie odpowiada, bo jestem przyzwyczajona do nakładania tego typu produktów większym sprzętem :)


ZALETY:
* Niska cena
* Ładne zestawienie kolorów
* Fajne i wygodne opakowanie
* Dołączony pędzelek
* Pięknie rozświetla i ożywia skórę
* Jest bardzo wydajny
* Nie podrażnia i nie zapycha porów

WADY:
* Zawiera bardzo dużo drobinek
* Nadaje się bardziej jako róż/rozświetlacz niż jako bronzer
* Dołączony pędzelek nie specjalnie się przydaje
* Raczej nie jest dostępny stacjonarnie więc nie można go wcześniej pooglądać

Czyli Dziewczyny, jeśli lubicie produkty z drobinkami, które sprawiają, że w słońcu Wasza skóra ładnie migocze a jednocześnie jest rozświetlona i ożywiona to ten produkt jest warty wypróbowania. Cena jest niska a jakość bardzo dobra. Jeśli jednak wolicie matowe wykończenia lub po prostu szukacie typowego bronzera to ten akurat raczej nie spełni waszych oczekiwań. Ja bardzo się cieszę, że mam go w swojej kosmetyczce i często właśnie stosuję go zamiast różu. Myślę, że latem będzie niezastąpiony :)

Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)