poniedziałek, 13 stycznia 2014

I LOVE DRUGSTORE MAKEUP TAG :)

Na lubianych przeze mnie blogach i kanałach na YouTube bardzo często ukazują się TAGi na bardzo różne tematy. Polegają one na tym, że dziewczyny odpowiadają na najciekawsze pytania urodowe, modowe lub inne, dzięki czemu możemy poznać ich upodobania, preferencje a także wypatrzyć coś ciekawego dla siebie. Uwielbiam tego typu posty/filmy, ponieważ w większości są bardzo zabawne i robione "z przymrużeniem oka", a takie odpowiadanie na pytania przypomina mi trochę wpisywanie się koleżankom do "złotych myśli" z dziecięcych lat :) Ja postanowiłam odpowiedzieć na pytania z jednego z moich ulubionych TAGów - I love drugstore makeup, czyli kocham drogeryjne kosmetyki :) Więc zabawę czas zacząć :)


1. ULUBIONA MARKA KOSMETYKÓW DROGERYJNYCH
Pierwsze pytanie, a już takie trudne :) Każda firma ma w swojej ofercie i kosmetyki dobre i niedobre, dlatego też wybierając markę sugeruję się tym, na jak wiele dobrych kosmetyków różnego rodzaju trafiłam kupując różne produkty danej firmy. I po szybkim zastanowieniu muszę przyznać, że najbardziej ulubioną chyba jest Maybelline :)

2. ULUBIONE PRODUKTY DO TWARZY/POLICZKÓW I UST
Tutaj z kolei długo nie muszę się zastanawiać, bo odpowiedź jest jasna.
Twarz - podkład Bourjois 123 Perfect nr 52 Vanilla
Policzki - W7 Bronzer/Róż Africa
Usta - Szminka Maybelline Hydra Extreme nr 721 Pinky Beige

3. NIELUBIANY PRODUKT
Oj niestety czasami się zdarza, że mimo dobrych chęci trafimy na produkt, który kompletnie nie chce z nami współpracować. Ja dotychczas trafiłam na dwa produkty, które były ze mną na bakier tak mocno, że poszły totalnie w odstawkę.
Korektor w pędzelku Lovely Magic Pen - nie dość, że nic nie maskuje to jeszcze się waży. Na opakowaniu nie ma składu, ale widać ewidentnie, że to parafinowa bomba, która zatyka wszystkie pory do jakich dotrze i podrażnia skórę wokół oczu.
Podkład Rimmel Renew & Lift - podkład ładnie wygląda na skórze w pierwszej chwili ale potwornie zapycha (efekt - mega pryszcze), skóra się po nim okropnie świeci i nie idzie jej zmatowić bez efektu maski. Porażka.


4. NAJLEPSZY PRODUKT W NISKIEJ CENIE
Tutaj również nie mam problemu z odpowiedzią, ponieważ od lat używam czarnej kredki Wibo Automatic Liner i uważam, że jej jakość zdecydowanie przewyższa cenę (około 6 złotych). Jest bardzo czarna, nie rozmazuje się, w sam raz twarda i wydajna. Super. 

5. ULUBIONY NIEDOCENIANY PRODUKT
Przy tym pytaniu nasuwają mi się na myśl dwa produkty do ust. Moja ulubiona szminka Maybelline Hydra Extreme, która jest idealna na zimę, bo cudownie nawilża usta - lepiej niż niejeden balsam - a przy okazji występuje w szerokiej gamie pięknych kolorów.
Drugim takim produktem to fantastyczny zakręcony błyszczyk Manhattan Colour Loop. Świetne opakowanie, piękny, soczysty kolor i zachwycający zapach za mniej niż 10 złotych.


6. PRODUKT, KTÓRY JEST WEDŁUG MNIE ZA DROGI
Oczywiście ze względu na to, że jestem ich stałą użytkowniczką to śmiało mogę powiedzieć, że zdecydowanie za drogie są podkłady firmy Bourjois. Podkład 123 Perfect kosztuje około 52 złotych, natomiast Healthy Mix około 61 złotych. Inne podkłady tej marki są w tych samych granicach cenowych i miło by było gdyby zostały obniżone :)
Jeszcze jednym dość drogim produktem szczególnie pod względem pojemności jest żelowy eyeliner Eyestudio Lasting Drama z Maybelline. Jest go 3g a kosztuje 34 złote.


7. NAJLEPSZE ZAMIENNIKI DROGERYJNE
ja akurat w większości używam drogeryjnych kosmetyków, więc ciężko mi mówić o ich zamiennikach, ale jeden znam na pewno:)Cienie w kremie z firmy Calvin Klein śmiało możemy zastąpić cieniami Color Tattoo z Maybelline, ponieważ są świetnej jakości, również mają piękne opakowanie i są trwałe a kosztują trzy razy mniej, bo około 20 złotych.

8. PRODUKT MAKIJAŻOWY NIE WARTY SZUMU WOKÓŁ NIEGO
Zdecydowanie puder Guerlain Meteorites Voyage, który za cenę ponad 600 złotych dalej jest tylko pudrem :) Jeśli jako markę drogeryjną traktować również Avon to z pewnością są to kuleczki brązujące Arabian Glow Bronzing Pearls, bo dają bardzo pomarańczowy efekt na buzi, który raczej mało komu pasuje.

Tak więc wygląda moje TAGowe podsumowanie ulubionych i nieulubionych kosmetyków drogeryjnych. A jakie są wasze typy? Spróbujcie odpowiedzieć na te pytania, a przekonacie się, że nie łatwo coś konkretnego wybrać. Jeśli znacie jakieś ciekawe lub zabawne TAGi to chętnie się zapoznam :)
Buziaki:)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz delikatny kolorek i mocne nawilżenie to warto jej spróbować :) Pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)