Etykiety

wtorek, 31 grudnia 2013

GARNIER ULTRA DOUX SEKRETY PROWANSJI

Pełna nazwa produktu:
GARNIER ULTRA DOUX SEKRETY PROWANSJI 
Producent: Garnier Paris 
Objętość: 400 ml
Cena: około 9,99 zł
Data ważności: 12 miesięcy od otwarcia
Przeznaczenie: włosy normalne, matowe

Ważne informacje: zawiera olejek eteryczny z lawendy, różę, nie zawiera parabenów, ale zawiera SLS oraz kwas salicylowy

Informacje z opakowania: "Aby stworzyć szampon Ultra Doux, Garnier wyselekcjonował i połączył aktywne składniki myjące pochodzenia roślinnego w jednej formule, która dba o włosy i nadaje im niewiarygodną miękkość".

Kupiłam ten szampon, ponieważ należę do tych osób, na które działają dobrze zrobione reklamy. Opakowanie spodobało mi się od razu - prosta, fioletowa butelka z różą i lawendą, które obiecują piękny zapach po otwarciu. Mówiąc o opakowaniu muszę tu wspomnieć, że zakrętka jest zrobiona z mało wytrzymałego plastiku, ponieważ raz pod prysznicem szampon mi wypadł i szlag jasny ją trafił :) Wracając jednak do zapachu... Producent pisze, że zapach szamponu ma działać niczym aromaterapia i pobudzać zmysły i moim zdaniem rzeczywiście tak jest. Szampon ma intensywny, głęboki zapach. Pachnie oczywiście nutami lawendy i róży i w składzie widnieją również te ekstrakty, ale to nie jest dokładnie taki aromat jaki sobie wyobrażałam. Myślałam, że będzie to zapach kwiatowy, lekko pudrowy, romantyczny. Natomiast gdyby ktoś poprosił mnie o scharakteryzowanie tego zapachu jednym słowem to powiedziałabym, że jest to zapach ZIOŁOWY. Mi akurat to bardzo odpowiada, ponieważ lubię takie przenikające się nuty kwiatów, ziół i innych naturalnych ekstraktów. Jeśli jednak nie lubicie aromatów ziołowych lub podobnych to przed zakupem lepiej będzie jak sprawdzicie u kogoś czy wam to odpowiada. Jeśli chodzi o właściwości tego szamponu, to rzeczywiście nawilża włosy i je lekko zmiękcza. Ewidentnie dodaje również lekkiego blasku więc w sumie całkiem nieźle. Ja mam włosy dość "sianowate", czyli suche i puszące się więc myślałam, że taki nawilżający i nabłyszczający szampon będzie idealny, ale niestety zauważyłam, że dość mocno obciąża mi włosy. Nie wiem do końca czym to jest spowodowane, ale po jego użyciu już na drugi dzień włosy przy skórze głowy wyglądają na nieświeże i "klapciochowate" :) Może po prostu ten szampon w jakiś sposób narusza ich równowagę wewnętrzną :D No cóż w każdym razie szampon jak dla mnie pachnie pięknie i był wart wypróbowania. Z miłą chęcią spróbuję również innych, ponieważ ich zapach brzmią bardzo kusząco i już wyobrażam sobie wieczorny relaks w w ich otoczeniu. A może ktoś już używał tych innych szamponów i mógłby polecić któryś z zapachów?? Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)