środa, 22 stycznia 2014

DWIE NOWE KARTY NA BLOGU :)

Moje kochane czytelniczki :D 
Jeszcze miesiąc temu, kiedy zaczynałam "wymyślać" tego bloga czułam się z tym dziwnie, nie wiedziałam czy mi się to spodoba, czy będę miała wystarczająco dużo czasu i zapału żeby go prowadzić oraz przede wszystkim czy mój mały, zwariowany świat komukolwiek przypadnie do gustu. Po miesiącu dalej tego nie wiem, ale o jednym przekonałam się w stu procentach - pisanie tego bloga sprawia mi nieziemską przyjemność :D Śmiało mogę wam również poradzić, że jeśli macie jakieś pasje i wahacie się czy się nimi podzielić - ZRÓBCIE TO !!! :) Pisanie o tym co lubimy daje dużo radości, pozwala się oderwać od przyziemnych spraw i w dodatku jest strasznie łatwe :) Ale jak zwykle odbiegłam od tematu. W ciągu tego miesiąca tak wkręciłam się w kosmetyczne opowieści, że prawie zapomniałam o kilku innych sprawach, które zawsze lubiłam, a mianowicie o gotowaniu i poszukiwaniu swojego ulubionego "ciuchowego" stylu. W związku z tym wymyśliłam sobie, że chciałabym aby mój blog wzbogacił się chociaż w małym stopniu o te dziedziny mojego życia, żebym miała wszystko to co lubię w jednym miejscu :) 

Dlatego też dzisiaj, w górnej części strony, pojawiły się trzy zakładki:
BeautyBook 
- czyli mój kosmetyczny raj
LookBook 
- czyli szaleństwa ubraniowo-dodatkowe :) 
Będę tu opisywać co lubię nosić, co planuję kupić, jaki jest mój styl a także czego ciągle poszukuję.
CookBook
- czyli mój magiczny świat kuchni :) 
W kuchni kieruję się raczej intuicją i metodą prób i błędów, dlatego przepisy dodawane w tej zakładce to będzie esencja tego co fajnego udało mi się od czasu do czasu upichcić. 

 Mam nadzieję, że wszystkie trzy karty przypadną Wam do gustu, bo liczę na Wasze komentarze, ciekawe porady i tego typu rzeczy :D

Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)