niedziela, 19 stycznia 2014

BOURJOIS 123 PERFECT - RECENZJA



Hej :) Ten podkład już od dawna króluje w mojej kosmetyczce i odkąd pierwszy raz go użyłam jest moim zdecydowanym ulubieńcem (o czym wspominałam w poście o kosmetykach 2013 roku). Wreszcie znalazłam dziś czas na to, żeby napisać konkretnie za co go lubię i co o nim dokładnie myślę. Nie należy on do najtańszych dlatego myślę, że przed ewentualnym zakupem czy testowaniem na sobie zawsze warto poczytać o danym produkcie lub zasięgnąć kilku opinii niż stracić bez sensu pieniądze :)

CHARAKTERYSTYKA PODKŁADU
Jest to podkład matujący, średnio kryjący i zawiera trzy korygujące pigmenty pozwalające na niwelowanie niedoskonałości skóry: żółty (na cienie), różowy (poprawiający koloryt cery) i zielony (na zaczerwienienia). Dzięki zbilansowanej dawce każdego pigmentu cera ma być perfekcyjna do 16 godzin. Podkład ma szklany flakonik o pojemności 30ml i posiada pompkę. Jest ważny 12 miesięcy od otwarcia. Kosztuje około 52 złote.

 Foto: od lewej odcień nr 52, nr 53 i nr 54.

ZALETY WG MNIE :)
* Jest średnio kryjący z możliwością stopniowania efektu
* Daje matowy i bardzo naturalny efekt
* Utrzymuje cerę matową przez wiele godzin bez żadnego pudru
* Bardzo dobrze rozprowadza się palcami
   (najlepiej gdy lekko się go wklepuje)
* Moim zdaniem jest idealny do mieszanej cery
* Nie podkreśla suchych skórek 
* Nie podrażnia mnie i nie zapycha porów
* Łatwo się go zmywa wieczorem
* Bardzo dobrze współpracuje z kremami nawilżającymi i korektorami pod oczy
  (stapia się z nimi i nie trzeba się męczyć przy rozprowadzaniu)
* Na co dzień spokojnie wystarcza mi jedna pompka na całą twarz
  (opakowanie starcza mi na niecałe 3 miesiące codziennego używania)
* Ma solidne opakowanie i dobrze działającą pompkę 
* Jest bardzo łatwo dostępny (każdy Rossmann)
* Ma filtr SPF 10

 Foto: od lewej odcień nr 52, nr 53 i nr 54.

WADY WG MNIE :)
* Podczas wysychania ciemnieje i jego kolor tuż po wyciśnięciu i po nałożeniu bardzo się różni 
(ja za pierwszym razem kupiłam odcień 54 natomiast teraz (świadoma tego) używam 52)
* Jest dostępny w wielu odcieniach (51 - Light Vanilla, 52 - Vanilla, 53 - Light Beige, 54 - Beige, 55 - Dark beige , 57 - Light Bronze) natomiast moim zdaniem wszystkie te odcienie mają zdecydowanie żółtą tonację
(wydaje mi się, że osoby mające różowe tony cery nie wybrałyby dla siebie idealnego koloru)
* Jest dość drogi jak na podkład z drogerii (52 zł)

Podsumowując jest to bardzo dobrej jakości podkład, który świetnie wyrównuje koloryt cery, matuje bez nakładania na niego tony pudru i ładnie się stapia z korektorem i kremem. Na mojej buzi świetnie się trzyma i mimo tego, że w pracy spędzam około 12 godzin to zawsze mam pewność, że makijaż ładnie wygląda. Jest moim zdecydowanym faworytem i będę go kupować ciągle i nieustająco :) Jedyny problem jest właśnie z doborem koloru, ponieważ trzeba poczekać aż podkład dobrze wyschnie i dopiero wtedy sprawdzać czy odcień nam pasuje (ciemnieje on naprawdę wyraźnie i sama popełniłam gafę kupując za pierwszym razem odcień aż o dwa tony ciemniejszy niż moja skóra, bo świeżo wyciśnięty wyglądał idealnie:). Tak samo jest w przypadku osób z różowawą tonacją skóry, bo zarówno ten jak i inne podkłady z Bourjois mają moim zdaniem zdecydowanie żółtą tonację i wydaje mi się, że do chłodnego odcienia skóry ciężko byłoby dopasować kolor. Ja akurat mam żółtą tonację i w kolorach podkładów z Bourjois mogę wręcz przebierać i każdy w miarę mi pasuje, natomiast absolutnie nie mogę sobie dobrać podkładu z Rimmel - próbowałam już wielu kolorów i wielu typów podkładów tej marki, bo wiele dobrego o nich słyszałam ale ich kolory są dla mnie zdecydowanie zbyt różowe i po prostu mi nie pasują. Niestety muszę się z tym pogodzić, albo poczekać, aż Rimmel wypuści jakieś nowe odcienie :) Cena 123 Perfect jest duża jak na podkład z drogerii, ale moim zdaniem jest jej wart i w sumie na długo wystarcza więc nie szkoda mi aż tak bardzo wydać tych 52 złotych. Jeśli macie ochotę to testujcie, bo ja uważam, że jest naprawdę świetny. 

Buziaki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)