Etykiety

niedziela, 29 grudnia 2013

POSZUKIWANIE ODŻYWKI IDEALNEJ...

Półki w drogeriach aż uginają się pod ciężarem cudownych odżywek do każdego typu, koloru czy stanu włosów... Wiele z nich zawiera cenne składniki odżywcze, część kusi ceną a niektóre zwracają uwagę znaną marką lub ciekawym opakowaniem. TYLKO CO Z TEGO SKORO CIĄGLE NIE MOGĘ ZNALEŹĆ TEJ WŁAŚCIWEJ ??!! Przez moje ręce przelały się już hektolitry różnego rodzaju specyfików i niestety nic nie zrobiło na mnie większego wrażenia. Może to wina moich włosów, które są bardzo suche i puszące się, może wybieram nie te marki co trzeba albo po prostu jestem zbyt wybredna i kapryśna :) Wypadałoby, żebym w tym miejscu napisała czego tak właściwie od odżywki oczekuję. Otóż chciałabym, żeby bardzo dobrze nawilżała moje włosy, dodawała im miękkości i blasku oraz żeby tzw. babyhair nie sterczały mi na lewo i prawo przy skroniach i czole. Ważne jest również to, żeby po użyciu odżywki włosy dalej wyglądały świeżo (fryzura a'la Marilyn Manson zdecydowanie odpada:)) i żeby sama odżywka była w rozsądnej cenie. Niestety ideału jeszcze nie znalazłam, dlatego też liczę na jakieś podpowiedzi :) A teraz pokażę te odżywki, które do tej pory zrobiły na mnie najlepsze wrażenie (oczywiście z tych. które próbowałam).


L'OREAL ELSEVE CEMENT-CERAMID ODŻYWKA ODBUDOWUJĄCA
Jest to odżywka do włosów uszkodzonych i łamliwych, która powinna wypełniać ubytki i wzmacniać łuski włosów. Opakowanie zawiera 200 ml a jego cena to około 12,99 zł. Moim zdaniem jest to całkiem przyzwoita odżywka, dzięki  której włosy są w miarę dobrze nawilżone i dobrze się rozczesują. Konsystencja jest dość gęsta dzięki czemu nie spływa z włosów. Ideałem nie jest ze względu na kilka aspektów, które mi osobiście przeszkadzają (dla innych mogą to być zalety), a mianowicie:
- lekko obciąża włosy i na drugi dzień po umyciu mam wrażenie, że włosy są już tłustawe
- nie ujarzmia moich małych, niesfornych kosmyków przy skroniach
- ma dziwny, lekko owocowy zapach, który troszkę mnie drażni
Muszę jeszcze wspomnieć, że opakowanie jest wygodne i dobrze się zamyka i że odżywka często jest w promocji więc warto jej spróbować.

SCHWARZKOPF GLISS KUR HAIR REPAIR WŁOSY FARBOWANE
Jest to balsam do włosów farbowanych, który ma ułatwić rozczesywanie, nadać połysk i ochronić kolor włosów farbowanych. Opakowanie to również 200 ml odżywki za około 12,99 zł. Z tych trzech wyżej pokazanych specyfików to właśnie ta jest chwilowo numerem jeden, ponieważ w widoczny sposób poprawia kondycję włosów (są miękkie, bardziej błyszczące, lepiej się rozczesują). Jeśli przytrzymam ją na włosach trochę dłużej to wyraźnie widać wzrost nawilżenia włosów, brak sterczących kosmyków a przy tym włosy nie są obciążone. Ma lekko migdałowy zapach, który ani nie przeszkadza ani też nie utrzymuje się na włosach więc to taki jej +/-. Do ideału brakuje jej jednak wydajności (trzeba nałożyć jej dość sporo) i lepszego opakowania (mniej więcej po połowie opakowania ciężej się ją wyciska). Ale poza tym za tą cenę to jest to bardzo fajny produkt.

GARNIER ULTRA DOUX OLEJEK Z AWOKADO I MASŁO KARITE
Odżywka pielęgnacyjna, której zadaniem jest intensywnie odżywiać i uelastyczniać. Jest dedykowana włosom suchym i zniszczonym, zawiera naturalne ekstrakty. Opakowanie tak jak w powyższych balsamach ma 200 ml i kosztuje około 9,99 zł. Ma intensywny zapach, który mi akurat kojarzy się z masłem shea i dość długo się utrzymuje na włosach. Jej konsystencja jest bardzo kremowa i gęsta, a opakowanie jest do tego przystosowane więc nie ma problemu z wyciskaniem produktu. Również ładnie nawilża i zapewnia miękkość i dobre rozczesywanie więc jestem w miarę zadowolona. Jeśli chodzi o minusy to zauważyłam, że troszkę jednak obciąża włosy, a zapach (mimo tego, że jest bardzo przyjemny) wolałabym jednak troszkę mniej słodki. Poza tymi drobnymi wadami to również jest świetna odżywka.

Wszystkie trzy są warte przetestowania i z pewnością zadowolą wiele osób. Ja jednak ciągle będę poszukiwać czegoś więcej, a jest w czym wybierać :) :) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)